Danakil 1.0

18 maart 2016 - Addis Abeba, Ethiopië

Toch nog even snel een klein berichtje voordat wij morgen ochtend vroeg vertrekken naar Danakil; een woestijn met actieve vulkanen + het is de heetste plek op aarde! Spannend!!

Deze week hebben we niet heel veel bijzonders meegemaakt. De meeste Spat-trainers zijn naar Awasa, een plek waar wedstrijden worden gehouden zoals powerliften, tafeltennis en atletiek. Het is dus best stil nu bij Dires.
Ik heb deze week mijn 3e les gegeven aan mijn dove groep. Dit keer helemaal zelf in gebarentaal, zonder vertaler. En het ging best wel goed al zeg ik het zelf!

We zijn ook nog even naar Merkato geweest, de grootste markt van Addis. En tevens ook de gevaarlijkste want het wemelt er van de dieven (schrijf je wemelt zo??).

Vandaag ben ik op stap geweest, opzoek naar de goedkoopste maar toch de beste plek om het sportmateriaal te kopen. De week na Danakil ga ik inkopen doen. De rest van het geld gaat naar Dires. Het gaat momenteel niet zo goed met Dires; er is veel geld te kort en als het zo doorgaat moeten de deuren gesloten worden. We zijn hier druk bezig met projecten opzetten om geld op te halen zoals groundfunding. Ik ga hier over nog wat delen op Facebook. Help Dires!

Morgen ochtend vroeg vertrekken we om 4:00 uur. Na 14 uur rijden komen we bij Megane en vanaf daar gaan we naar Danakil. Volgende week donderdag komen we terug. Lekker een week zonder internet, heerlijk ;)

Een fijne week en dikke kus xxx

1. Oma Joke:
    18 maart 2016
    Hoi schat. Ik hoop dat je dit bericht nog leest. JE gaat een geweldige reis maken. Het zal best vermoeiend zijn maar ook onvergetelijk. Geniet er van. We denken aan je. Dikke kus opa en oma.
  2. Elma:
    18 maart 2016
    Hoi lieverd, hele fijne dagen, hoor. En geniet van al het moois wat je gaat zien! Lufu xxx
  3. Diane:
    18 maart 2016
    Lieverd weer een spannende maar schitterende week voor de boeg, geniet er van hoor!! En knap dat je zonder vertaler hebt gecommuniceerd met de doven, ben trots op je!! Vell plezier lieverd, dikke knuff xxx
  4. Daisy van Berkum:
    18 maart 2016
    Gaaf hoor Arianne echt knap wat je allemaal doet, leert en mee maakt Succes nog
  5. Lina Bakelaar:
    18 maart 2016
    Nou lieve schat,wij wensen je op het nippertje nog een hele fijne internet vrije,loeihete week toe!! Genieten!! Liefs van oop en mijxxxx
  6. Simona:
    19 maart 2016
    Hey Arianna, heel veel plezier daar! Lekker even opwarmen daar . Doe voorzichtig en we een je verhaal wel weer als je terug bent! Geniet ervan! Dikke kus van ons
  7. Karin gijzen:
    19 maart 2016
    Wauw Arianne... wat ben je goed bezig! Gaaf om actieve vulkanen te gaan bewonderen! Geniet ervan! En brand je vingers niet he
  8. Oma Joke en opa Don:
    19 maart 2016
    Ik geef je een retourberichtje omdat oma Joke met Diane en mama dit weekend naar de stad Brugge zijn in België. Het verjaardagskadootje van mama en Diane aan oma Joke. Ik heb Joep hier in huis te logeren. Ga een heel fijne reis maken naar deze toch unieke plek op aarde. Zoiets zal je nooit meer beleven! Natuurlijk denken we aan je, (so-wie-so) vrijwel iedere dag!!
    Heel veel liefs, doe vooral ontzettend voorzichtig en neem de risico's die hierbij horen goed overwogen!!!

Kus