Mijn dove groep

4 april 2016 - Addis Abeba, Ethiopië

Mijn dove groep

Deze foto werd gemaakt op 4 april 2016 in Addis Abeba, Ethiopië met een Nikon Coolpix AW130.

1. Oma Joke:
    7 april 2016
    Lieve schat, je hebt ons ook verrast door ons zo goed op de hoogte te houden. We hebben intens met je meegeleefd en er naar uitgekeken dat we je weer in onze armen konden sluiten. We zijn blij voor je dat je zo'n geweldige ervaring hebt mogen meemaken en dankbaar dat je weer gezond terug bent. Het zal vast niet je laatste buitenlandse ervaring geweest zijn.
    Liefs, opa en oma
  2. Lina Bakelaar:
    7 april 2016
    Lieve Arianne,zo is er weer een einde aan deze mooie en vooral indrukwekkende reis gekomen! We vonden het prachtig zoals je ons op de hoogte hield,op wat voor manier ook. Een belevenis met een gouden randje,om te koesteren,maar ook om er iets mee te doen! Je bent er met een andere bril naar gaan kijken en dat maakt je een ervaring rijker! We waren en zijn blij dat we je weer in onze armen kunnen sluiten en knuffelen! Je bent een kanjer en we gaan de komende tijd vast nog mooie verhalen van je horen!! Nu eerst maar even lekker bijkomen en uitrusten. Maar ook weer even wennen aan het snelle en soms materiële landje waarin wij leven. Welkom thuis schat en koester de herinneringen en geef ze een mooie plek in je verdere leven!! Liefs en een knuffel van opa en omaxxx